Bezárás

VFR800X Crossrunner

Találd meg a menekülőutat!

Válj szabaddá!

Hagyd magad mögött a várost!

Rázd le a kötöttségeket, és vágj neki a kanyarok világának a vadonatúj VFR800X Crossrunnerrel!

A dinamikus stílus találkozása a V4-es elképesztő erejével - a Crossrunner egy igazán különleges kalandmotor.

Crossrunner

Találd meg a menekülőutat!

Görgetés

Az új Crossrunner

A VFR800X Crossrunner logója.

Találd meg a menekülőutat!

TALÁLD MEG A MENEKÜLŐUTAT!

Hagyd magad mögött a nyüzsgő várost!

Az új VFR800X Crossrunner nyergében rálelhet az igazi szabadságra. A VRF800F modellnél is alkalmazott váz, futómű és V4-es erőforrás elképesztően hatékonnyá teszi a kalandsportos megjelenésű Crossrunnert. Tekintélyes szabad hasmagasságának köszönhetően szinte bárhol bevethető. Az alapfelszereltséghez tartozó fénydiódás fényszóró és hátsó lámpa kiváló fényerőt garantál, az ötfokozatú markolatfűtés, valamint az állítható vezetőülés kiemelkedő vezetési komfortot biztosít. A Honda által fejlesztett kipörgésgátló (Honda Selectable Torque Control - HSTC) és az ABS a legmostohább időjárási viszonyok közepette is remek úttartást és hatékony lassítást garantál.

Háromnegyedes felvétel a VFR800X Crossrunnerről hegyvidéki környezetben, pilótával.

MASSZÍV KIFINOMULTSÁG

Bármit is hoz az élet, az erőteljes, kalandsportos megjelenésű VFR800X Crossrunner készen áll az akadályok leküzdésére. Hogy teljes legyen az összhatás, a lenge idomzat látni engedni a csodálatos VTEC motort és az alumíniumból készülő duplahídvázat. Az elöl és hátul egyaránt megnövelt rugóút nem csak a menetkomfortot emeli magasabb szintre, hanem magát a pilótát is, aki a felegyenesedett üléspozíciónak és a széles kormánynak hála, városban és szerpentinen is sebészi pontossággal, ugyanakkor rendkívül könnyen irányíthatja a Crossrunnert. A pontosan megtervezett konstrukció a hosszú utakat is kényelmesség teszi, az ülésmagasság 815 vagy 835 milliméter lehet. 

Háromnegyedes felvétel a VFR800X Crossrunner hátuljáról, városban, éjjel, pilótával.

Kifinomult irányíthatóság

Éveken át fejlesztettük a műszaki alapokat, hogy egyszerre legyen élvezetes és könnyű a motorozás. Szentül hisszük, hogy minél egyszerűbb az irányítás, annál átütőbb az élmény.

Közeli felvétel a VFR800X Crossrunner fényszórójáról.

Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control - HSTC)

A Honda által fejlesztett kipörgésgátló (Honda Selectable Torque Control - HSTC) folyamatosan figyeli a hátsó kerék forgási sebességét, és úgy szabályozza a leadott forgatónyomatékot, hogy csúszós útburkolaton is maximális legyen a tapadás. A három üzemmódban használható rendszer a kormányról vezérelhető, aktuális állásáról a folyadékkristályos műszeregység tájékoztatja a vezetőt.

Folyadékkristályos (LED-es) lámpák

A VFR800X Crossrunner feltűnő, X-alakú fényszórójában ún. fehér fényű LED-ek világítanak, így javult a láthatóság a pilóta pedig könnyebben tájékozódhat. A különleges formájú hátsó lámpában szintén LED-ek dolgoznak, ezáltal a világítási rendszer áramszükséglete igen alacsony.

Közelkép a VFR800X Crossrunner hátsó kerekének jobb oldaláról.

Mindenre elegendő teljesítmény

A V4-VTEC hajtómű karakterét megtartva még erősebb és nyomatékosabb lett, de megmaradt éppoly' karakteresnek, mint volt. A hatékony, 4-2-1-1 rendszerű kipufogó magával ragadó hanggal teszi teljessé a motorozás élményét.

A VFR800F esetében is alkalmazott, ultramodern vázhoz új, 43 mm csúszószár-átmérőjű Honda Multi-Action System (HMAS) első teleszkópok kapcsolódnak, melyek rugóútja 131 milliméter, előfeszítésük pedig állítható. Hátul gáztöltésű központi rugóstag felel az ideális csillapításért, kiváló hangolásából fakadóan tökéletesen passzol a kalandsportos szerepkörhöz. 

Háromnegyedes felvétel a VFR800X Crossrunner oldaláról hegyvidéki környezetben, pilótával.

Formálja saját képére

A VFR800X Crossrunner mindig készen áll a kalandra, bármerre is viszi útja, biztosan helyt áll. Különleges mivoltát Eredeti Honda Kiegészítőkkel fokozhatja tovább, melyek kifejezetten a típushoz készültek, így műszaki és esztétikai szempontból is tökéletesen passzolnak a motorhoz. A választékban olyan tételek szerepelnek, mint a 29 literes, motor színére fényezett hátsó doboz, a 31 literes, illetve 45 literes hátsó és oldaldoboz, a 12 voltos elektromos aljzat*, a gyorsváltó*, a LED-es ködfényszóró, az utaskapaszkodó, a középállvány, a plusz hátsó sárvédő* és a titánból készülő Akrapovic kipufogódob*.

*Ezek a kiegészítők nem szerepelnek a filmben.