1992 – A száguldás szinonimája

A Honda Motor Company az endurance versenyeken is letette névjegyét, az évenként megrendezett Suzukai Nyolcóráson például 26-szor nyert a Honda 1978 óta, s olyan pilótákkal dolgozott együtt, mint Daijiro Kato, Colin Edwards vagy Valentino Rossi. Sikereikben 1992-től az utcai motorosok is osztozhattak, a Honda ugyanis elkészítette a félelmetes CBR900RR-t, a gyorsasági motorozás csúcsát. Soros, négyhengeres, 893 köbcentis hajtóműve nem kevesebb, mint 124 lóerővel járult hozzá az adrenalindús kanyarvadászathoz, mégsem ez volt legfőbb fegyvere, hanem a 185 kilós száraztömeg, ami elképesztően könnyű kezelhetőséggel ruházta fel a modellt. Kiemelkedő képességei révén a CBR900RR új mércét állított a szegmensben, s később is megőrizte vezető pozícióját, hiszen 2004-ig ötször újult meg, s utódja, a 998 köbcentis, PGM-DSFI injektorral és Unit Pro-Link hátsó futóművel felszerelt CBR1000RR is éllovasként debütált a piacon. Érdekesség, hogy 1992 a terepmotorozást illetően is jelentős év volt: először nyert Honda az Enduró-világbajnokságban.