Bezárás
  • A dominancia évtizedei

    1966

  • A dominancia évtizedei

    1985

  • A dominancia évtizedei

    2013/2014

Nevünk a vonalon

A versenypályán kovácsoltunk magunknak hírnevet, de motorsporthoz fűződő történetünk egy tollal kezdődött. E tollal írta levelét 1954-ben vállalatunk alapítója, Soichiro Honda, aki megosztotta velünk győzelemről szőtt álmait. A világ legkeményebb viadalán, a Man-szigeti TT-n akart indulni, méghozzá egy olyan motorkerékpárral, ami az ő nevét viseli. Arra kérte munkatársait, hogy mindent adjanak bele a siker érdekében.

Szándéknyilatkozat

Engedjék meg, hogy a Honda Motor Co. megmutathassa, milyen erős valójában - olvashatjuk a levélben.

Ez volt az első alkalom, hogy japán motor nevezett a TT-re, és azóta is azon vagyunk, hogy felülmúljuk az átlagost s a legjobb eredményeket érjük el. Évtizedek teltek el a levél megírása óta, és mi követtük vezetőnk utasításait: kőkeményen küzdöttünk, hogy kivívjuk elsőségünket a legnehezebb motorkerékpár-versenyeken.

Fénykép az első MotoGP-ről, ahol a Honda rajthoz állt.

Győzelmeinket Önnek ajánljuk

MotoGP-pilóta ünnepli csapatával a Honda győzelmét.

Nem az élményért versenyzünk. És nem is a dicsőségért.

A pályán szerzett tapasztalatokat beépítjük szupersportmotorjainkba, sőt tulajdonképpen minden motorunkba. Így aztán, ha Honda nyergében utazik, Ön is világbajnoknak érezheti magát.

Honda motorkerékpár és MotoGP-pilóta bukósisakban.

Az új ötletek általában szokatlan eredményt hoznak

Az NSR500 teljesen új, a hagyományostól eltérő gyújtásrendszerrel állt rajthoz 1992-ben. A „Big Bang” erőforrás a kilencvenes évek domináns motorjává tette a típust.

Egy Honda NSR500 oldalról.

Életrajzi adatok

Az NSR500 elsőbbsége ismét felhívta a figyelmet a mérnöki munka fontosságára a motorsportban. Tehetséges pilótákkal társítva verhetetlen volt a modell.

  • 22 logó.

    Folyamatos győzelmek

  • 15 logó.

    Győzelmek egy évadban.

  • 14 logó.

    Győzelmek a konstruktőrök kupájában

Emeljük a tétet

Csak egy motor tudta megverni az NSR500-at – azt is mi készítettük.

Amikor a World GP 2002-ben MotoGP-re változott, bemutattuk a Honda RC211V-t. Különleges képességei már az első szezonban megmutatkoztak, hiszen a világbajnoki címet és a konstruktőrök kupáját egyaránt elhódítottuk. Emellett könnyedén maga mögé utasította a - más csapatok által még használt - NSR500-at, ezzel is bizonyítva hihetetlen technikai fejlettségét. Hozzáállásunk azóta sem változott - mindig a jövőre koncentrálunk.