Bezárás

CR-V teljesítmény

Teljes gőzzel előre!

Teljesítmény, ami meghazudtolja a fizikát. Az új, lobbanékony 1.6 i-DTEC dízelmotor erősebb, mint az azonos méretű hajtóművek.

Görgetés

Elvihetjük?

Háromnegyedes felvétel a Honda CR-V elejéről.

Pattanjon a CR-V volánja mögé, és ismerje meg a Honda legújabb innovációit, melyek nem csak új szintre emelik a vezetési élményt, hanem Önből is legjobbat hozzák ki!

Intelligens vezetés

A CR-V a legváltozatosabb útviszonyok között is magabiztosan mozog.

A Honda CR-V oldalnézetből, az elsőkerékhajtás illusztrációjával.

Normális útviszonyoknál kétkerékhajtás biztosítja a lendületet.

Erő és gazdaságosság

Alaposan átgondoltuk, hogy a négykerékhajtás miként szolgálhatja Önt a leghatékonyabban. Innovatív 4WD hajtásláncunk csak akkor lép működésbe, ha valamelyik kerék elveszti tapadását, így elkerülhető az üzemanyag-pazarlás és a zavartalan előrejutás is garantált.

Gondoljon a biztonságra

Az optimális úttartás, stabilitás és manőverezhetőség a CR-V család minden tagjára jellemző. Mindez a Menetstabilizáló Rendszernek (VSA) köszönhető, amely számos fejlett vezetéstámogató eszközt sorakoztat fel, hogy biztonságossá tegye az utazást.

A Honda CR-V felülnézetből, a VSA illusztrációjával.

A menetstabilizáló elektronikai (VSA) rendszer elősegíti az úttartást, a stabilitást és a manőverezhetőséget.

A Honda CR-V oldalnézetből, az elsőkerékhajtás illusztrációjával.

Keményebb terepen pedig összkerékhajtás segíti az előrejutást.

Teljesítmény, ami nem teszi tönkre a környezetet

Az új 1.6 i-DTEC erőforrás nem csak erőseb lett, hanem hatékonyabb is, ami nem csoda, hiszen a Honda által fejlesztett, rendkívül modern Earth Dreams motorcsalád tagja.

Az új 1.6 i-DTEC dízelmotort kizárólag az összkerékhajtású változathoz kínáljuk. Fejlettségéről sokat elárul, hogy a 160 lóerős teljesítmény és 350 Nm-es forgatónyomaték ellenére manuális váltóval társítva csupán 129 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként, és automatikus erőátvitellel is csak 134 g/km ez az érték. Mindez komoly erő- és nyomatéktartalékot biztosít, méghozzá anélkül, hogy nőne az üzemanyag-fogyasztás.

A jövő motorja

Nem kell lemondania a teljesítményről a takarékosság érdekében.

Célunk, hogy bolygónkat megóvva nyújtsunk maximális vezetési élményt. Mi úgy hívjuk, Earth Dreams. Ez már a jövő motorja - alacsony üzemanyag-fogyasztás mellett nyújt kiemelkedő vezetési élményt.

Közelkép az Earth Dreams-logóról.

Mi a fontos Önnek?

Válasszon kétkerékhajtást vagy összkerékhajtást - csak Önre vár

Kétkerékhajtású

Néhány intelligens üzemanyag-takarékos technológiának köszönhetően a CR-V kétkerékhajtású változata 300 Nm-es nyomatékot biztosít mindössze 119 g/km* CO2 kibocsátás mellett. Ez a változat hatfokozatú manuális váltóval rendelhető.

Négykerékhajtású

Ha rendszeresen indul hosszabb utakra, a még jobb fogyasztású i-DTEC dízelmotor Önnek készült. Az összkerékhajtási rendszerű modell hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy kilencfokozatú, automata sebességváltóval is rendelhető.

*Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok az EU által felügyelt laboratóriumi tesztekből származnak, összehasonlítási célból közöljük őket, és előfordulhat, hogy nem felelnek meg a valós közúti körülményeknek.

CR-V elölnézet. Motor ábrája.
Motor
Legnagyobb teljesítmény
Kombinált üzemanyag-fogyasztás*
Szén-dioxid-kibocsátás
Kétkerékhajtású
  • 1.6
  • Manuális
  • Dízel
120 LE/4000 ford./perc 4,4 l/100 km 115-119 g/km
  • 2.0
  • Manuális
  • Benzines
155 LE/6500 ford./perc 7,2 l/100 km 168 g/km
Négykerékhajtású
  • 1.6
  • Manuális
  • Dízel
160 LE/4000 ford./perc 4,9-5,1 l/100 km 129-133 g/km
  • 1.6
  • Automatikus
  • Dízel
160 LE/4000 ford./perc 5,1-5,3 l/100 km 134-139 g/km
  • 2.0
  • Manuális
  • Benzines
155 LE/6500 ford./perc 7,4-7,6 l/100 km 173-177 g/km
  • 2.0
  • Automatikus
  • Benzines
155 LE/6500 ford./perc 7,5–7,7 l/100 km 175–179 g/km

Az erő helyes egyensúlya

Erő és takarékosság - a tökéletes teljesítmény.

Új, kilencfokozatú automatikus váltó

Az új 1.6 i-DTEC mellett egy vadonatúj, kilencfokozatú automatikus váltót is bemutattunk. A kilenc fokozat azt jelenti, hogy minden szituációhoz tartozik egy ideális áttétel, tehát hatékonyabb a gyorsítás és a lassítás, az autó gyorsabban reagál a gázparancsokra, takarékosabb és alacsonyabb a károsanyag-kibocsátása.

Valódi hatékonyság

A Honda által fejlesztett 1.6 i-DTEC dízelmotor teljesítmény és hatékonyság finoman hangolt egyensúlyát hozza el a vásárlók számára. A 120 lóerős változatot elsőkerékhajtással, a 160 lóerőset pedig összkerékhajtással kínáljuk, közös vonásuk, hogy végtelenül könnyeden mozgatják az autót, s pofonegyszerűvé teszik az irányítást. Az erősebb változat szén-dioxid-kibocsátása csupán 129 g/km, pedig maximális forgatónyomatéka 350 Nm.

Közelkép a Honda CR-V váltókarjáról.
Háromnegyedes felvétel a Honda CR-V elejéről. Hegyvidéki/városi környezet.

A 155 lóerős, benzines 2.0 i-VTEC motort változó szelepvezérlés (Variable Timing and Lift Electronic Control - VTEC) teszi hatékonnyá. A szelepek nyitási idejét és a nyitás mértékét egyaránt szabályozó rendszer nagy teljesítményt garantál magas fordulatszámon, és kedvező üzemanyag-fogyasztást az alsó régióban. Ez a modellváltozat két- és négykerékhajtású változatban egyaránt elérhető, méghozzá hatfokozatú manuális váltóval társítva. Amennyiben nem kíván kapcsolgatni, az összkerekes kivitelhez ötfokozatú automatikus váltót is kínálunk.

Kövesse nyomon MEGTAKARÍTÁ-SAIT

Az Eco Assist segít Önnek, hogy hatékonyabban vezethessen.

Az Econ gomb benyomásával még takarékosabbá teheti a CR-V-t. Ilyenkor a vezérlőelektronika úgy szabályozza az autó működését, hogy az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás is a legalacsonyabb szinten maradjon. Utóbbi mindössze 115 g/km-ról indul... Ha takarékosan autózik, a CR-V - vezetési stílus függvényében változó - műszerfal-világítása kékből zöldbe fordul, így Ön is könnyedén elsajátíthatja, miként hozható ki a legtöbb kilométer egy tank üzemanyagból.

Közelkép a Honda CR-V Eco-gombjáról.

Fejlett védelem

Tudja, mi a legfontosabb egy Hondában? Az utas. Ezért aztán az új CR-V menetbiztonság terén is fejlettebbé vált.

Kiegészítői között ott találjuk például az Aktív Városi Fékrendszert (a Comfort szinttől alapfelszereltség), ami folyamatosan figyeli a jármű előtti területet, és időben figyelmezteti a vezetőt, ha ráfutásos baleset veszélyét érzékeli. Emellett a Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszer is igen hasznos, hiszen szól Önnek, ha irányjelzés nélkül lépi át a sávelválasztó útburkolati jelet. Szintén az Ön biztonságát szolgálja a Ráfutásos Ütközésre Figyelmeztető Rendszer, melyet úgy alkottunk meg, hogy segítsen elkerülni a ráfutásos ütközéseket.

Közelkép a Honda CR-V LKAS-gombjairól és az i-MID képernyőjéről.
Ötajtós Honda Civic az LKAS illusztrációjával.

Az eddigi legbiztonságosabb CR-V

A stílusos formatervezés mellett összetett biztonsági tervezés ölt testet a CR-V modellben, amely első ötcsillagos Euro NCAP értékelését szerezte.

A Honda CR-V szerkezeti képe felülnézetből.

Intelligens védelem

Az ostorcsapás jellegű nyaksérülést mérséklő rendszer felemészti az utasokra ható energia egy részét, és csökkenti a sérülés kockázatát.

Intelligens légzsákok

A kétfázisú első légzsákok az ütközés mértékéhez igazodva fúvódnak fel. Az oldal- és függönylégzsákok pedig az oldalirányú behatástól védenek.

Adaptív Elektronikus Szervokormány (MA-EPS)

A rendszer érzékeli, ha - csúszós úton, kanyarban vagy fékezésnél - instabillá válik az autó, s úgy változtatja a rásegítést, hogy a vezetőt a helyes kormánymozdulatokra ösztökélje.

Automatikus Vészvillogó (ESS)

Vészfékezésnél a rendszer azonnal működésbe hozza a féklámpákat és a vészvillogót, késlekedés nélkül tájékoztatva a hátulról érkezőket a kialakult veszélyhelyzetről.

Biztonság a gyalogosnak is

Az új CR-V motorháztetejét úgy terveztük, hogy gázolás esetén elnyelje a gyalogosra ható ütközési energiát.

Vissza a főoldalra
Honda

Betöltés...türelmét kérjük.